.

.

اولین نمایشگاه حمایت از کالا٬صنعت وتولیدات ایرانی  از 11 تا 14 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاههای دائمی کرمانشاه با حضور بیش از 50 واحد فناور و شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، هوشنگ بازوند عصر دیروز(۱۴ اردیبهشت) در اختتامیه نمایشگاه کالای ایرانی ، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این رهنمود مقام معظم رهبری نشات گرفته از اقتصاد مقاومتی بوده و همه باید در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

بازوند اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی با سخنرانی و بنر زدن محقق نمی شود و باید به صورت عملیاتی به آن پرداخته شود.

استاندار کرمانشاه شعار دادن و کار تبلیغاتی را وظیفه صداوسیما و دیگر رسانه ها دانست و اظهار کرد: مدیران و تولیدکنندگان باید به صورت عملیاتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

بازوند یادآوری کرد: مخاطب شعار سال مدیران، تولیدکنندگان و مردم هستند که همگی باید برای اجرایی کردن آن بکوشند.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگرچه مردم به عنوان مصرف کننده باید برای تحقق شعار سال مشارکت داشته باشند، اما تولیدکنندگان هم باید خود را جای مصرف کنندگان گذاشته و به این دو نکته توجه داشته باشند که مردم به دنبال خرید کالای با کیفیت و ارزان هستند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام تولیدکنندگان برای تولید کالای ارزان و با کیفیت افزود: کالای گران قیمت و یا بی‌کیفیت مشتری نخواهد داشت.

وی خطاب به تولیدکنندگان گفت: باید برای فروش کالاهای تولیدی خود از علم بازاریابی بهره بگیرید.

وی ادامه داد: مدیران دولتی هم باید برای بهبود شرایط کسب و کار تلاش کرده و از این طریق بکوشند تا قیمت تمام شده محصولات تولیدکنندگان داخلی پایین بیاید و کالاهای تولید داخل با کیفیت و قابل رقابت شوند.
 
 استاندار کرمانشاه با اشاره به بازار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی  ایجاد شده در استان در پی وقوع زلزله به خصوص در صنعت ساختمان، از تولیدکنندگان استان خواست این فرصت را از دست ندهند.

در این نمایشگاه 130 غرفه در فضایی به مساحت 2800 متر برگزار شد که 250 متر  متر فضا مربوط به  واحد های فناور استان در حوزه های کشاورزی ای سی تی و عمومی بود .

خوانده شده 1628 آخرین ویرایش در شنبه, 15 ارديبهشت 1397 ساعت 10:26

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک