.

.

کارگاه آموزشی "آشنایی با استانداردسازی و فرایند تدوین استانداردهای ملی " با حضور بیش از 50 واحد فناور در سالن شهید نوروزنژاد پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه  در این کارگاه دکتر ژیلا دارابی،معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از تدوين استانداردها، تعيين مقررات واضح و بدون ابهام براي بهبود ايمني، عملكرد، دوام و دستيابي به حد بهينة است كه براي انطباق يك محصول، خدمت يا مسائل مديريتي با انتظاري كه ازآن ميرود، تدوين مي شوند، گفت:ازنتايج آن می توان به  رفع موانع تجاري، گسترش و تسهيل تجارت و ارتباطات اشاره کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه 80 هزار نوع کالا و خدمات در کشور وجود دارد که هنوز بخشی از ان استاندارد ندارد، گفت: با ارتباط خوب اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری کرمانشاه گام های موثری در راستای استاندارد سازی محصولات واحد های فناور و دانش بنیان استان برداشته ایم .
در ادامه این جلسه دارابی تصریح کرد: در این کارگاه آموزش های لازم برای تدوین استاندارهای کارخانه ای ، نحوه نگارش استاندارد های ملی ( استاندارد 5 ) و آشنایی با الزامات و روش های اجرایی دریافت گواهی خود اظهاری و پروانه استاندارد دانش نماد ارائه می شود.
در پایان نیز پرسش و پاسخ در مورد مطاب ارائه شده برگزار شد.

خوانده شده 1603 آخرین ویرایش در سه شنبه, 12 تیر 1397 ساعت 07:22

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک