.

.

خدمات مرکز تسهیل گری و توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا پارک علم و فناوری کرمانشاه رتبه برتر مراکز تسهیل گری و توانمندسازی کشورکسب کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر معصومه خان احمدی  سرپرست  پارک علم و فناوری کرمانشاه با اعلام این خبر ،گفت:  مرکز تسهیل گری و توانمندسازی کسب و کارهای نوپای فاوا با هدف هماهنگی و تعامل موثر بین فردی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوا، تسهیل ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه های انسانی، عرضه خدمات مشاوره ای و آموزشی به فعالان این عرصه از تیرماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت :این مرکز که در کرمانشاه با همت پارک علم و فناوری به مخاطبین ارائه خدمات داده است توانسته است تاکنون هفت کارگاه، 114 ساعت مشاوره های عمومی و تخصصی به 59 شرکت، 58 مورد تولید مقاله و خبر و  16 مورد  رویداد، 127 محتوی را داشته باشد.

خوانده شده 1536 آخرین ویرایش در جمعه, 22 تیر 1397 ساعت 23:51

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک