.

.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف دارای توانمندی ها و قابلیت های بسیاری است و می تواند در توسعه پایدار استان و شکل گیری یک گفتمان پویا مبتنی بر آن نقش آفرینی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست مشترک با رییس و جمعی از مدیران سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه (یکشنبه 22 مهر) اظهار داشت:یک برنامه مدون برای توسعه استان تهیه شده که تلاش می کنیم با کمک نخبگان و عقل جمعی، کاستی های آن را برطرف کرده و به یک نقشه راه برسیم.

وی ادامه داد:هدف این برنامه، توسعه پایدار استان است و آن را مبنای حرکت استان در ادامه راه قرار می دهیم. 

معاون استاندار کرمانشاه افزود: شکل گیری یک ارتباط پویا میان سه ضلعی دولت، دانشگاه و جامعه نیاز روز کرمانشاه است. هر کدام از این بخش ها دچار مشکل شوند روند توسعه مختل می شود.

حاتمی یاداورشد: یکی از دغدغه های جدی مدیریت ارشد استان راه اندازی یک گفتمان توسعه پایدار در کرمانشاه است. 

وی ادامه داد:کرمانشاه می بایست در راستای تبدیل شدن به یک برند در حوزه توسعه پایدار گام بردارد. 

حاتمی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف دارای توانمندی ها و قابلیت های بسیاری است و می تواند در توسعه پایدار استان و شکل گیری یک گفتمان پویا مبتنی بر آن نقش آفرینی کنند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به ظرفیت های سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد:ذجهاد دانشگاهی نقش مثبتی در اجرایی کردن طرح های پژوهشی و فناوری و به تولید رساندن و تجاری کردن آن داشته است.

حاتمی تاکید کرد: مرکز هم اندیشی وابسته به جهاد دانشگاهی دوباره فعال شود‌ و به عنوان یک مجموعه نهاد ناظر و دیدبان توسعه در استان نقش آفرینی کند.

وی در پایان بر توسعه شتابدهنده، مرکز توسعه بازی های رایانه ای و انیمیشن، شرکت های دانش بنیان، مرکز رشد کسب و کار تاکید کرد.

در این دیدار بهرام بادکو رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب دکتر حاتمی به معرفی بخش های مختلف این سازمان پرداخت و گفت: معاونت آموزشی شامل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و آموزش های بدون مقطع و کارکنان آزاد، پژوهشی با گروه های هیدرولیک و منابع آب، جامعه شناسی، مطالعات راهبردی و دو طرح بزرگ پژوهشی مطالعه اجتماعی مناطق اسکان غیر رسمی شهر کرمانشاه با هدف ارائه راهکار ها و مدل بومی توانمند سازی استان و طرح تولید کربن فعال از قیر طبیعی، مرکز تخصصی درمان ناباروری و سلول های بنیادی، مرکز هم اندیشی استان، معاونت فرهنگی، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران، موسسه شناخت اندیشه های علامه طباطبایی و پارک علم و فناوری و مراکز رشد و شتابدهنده بخش هایی از سازمان جهاد دانشگاهی در استان کرمانشاه هستند.

بادکو گفت:پارک علم و فناوری کرمانشاه با حمایت از 450 واحد فناور در یک دهه فعالیت خود تنها پارک استانی است که همه گستره جغرافیایی استان را با مراکز رشد و کانون های شکوفایی خلاقیت در برگرفته است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه افزود: در این سازمان زیست بوم فناوری طراحی شده که با راه اندازی مراکز تخصصی در کنار پارک مانند شتابدهنده فناوری، صندوق پژوهش و فناوری زاگرس، کانون های شکوفایی خلاقیت و مراکز رشد سعی درتسریع روند توسعه فناوری درتعامل گسترده با سایر مجموعه ها و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی علمی استان داریم.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه همواره سعی کرده ایم با همه توان در جهت حل مشکلات جامعه گام برداریم، گفت: علاقمندیم با حمایت های مدیریت کلان استان و ظرفیت های این سازمان در توسعه پایدار استان بیش از پیش نقش آفرینی کنیم.

خوانده شده 1508 آخرین ویرایش در دوشنبه, 23 مهر 1397 ساعت 04:46

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک