.

.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ ۹۱۳ نیاز فناورانه شرکت‌ها و دستگاه‌ها خبر داد و گفت: این نیازهای فناورانه در طول نمایشگاه "تستا" اعلام شده بود که با جمع‌آوری‌ آنها به دانشگاه‌ها و شرکت‌ها ابلاغ شده است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر مسعود برومند در گفت‌وگویی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه "تقاضای ساخت و تولید ایرانی" (تستا) که در دی‌ماه سال جاری برگزار شد، افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۶ دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور ۷۰ سازمان و شرکت برگزار شد تا در طی آن بتوانند با ارائه نیازمندی‌های فناورانه خود از ظرفیت شرکت‌ها و مؤسسات علمی کشور در حوزه تولید مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم‌ها در راستای رفع نیازمندی‌های فناورانه خود بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌ها و سازمان‌ها نیازهای فناورانه خود را ارائه کردند، خاطر نشان کرد: تقاضاهای فناوری ارائه شده در دبیرخانه نمایشگاه تستا جمع‌آوری شد.
برومند با بیان اینکه این نیازمندی‌های فناورانه در دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری تجمیع شدند، اظهار کرد: به منظور رفع این نیازهای فناورانه، ۹۰۰ نیازمندی ارائه شده در نمایشگاه تستا به دانشگاه‌ها ابلاغ شد و بر اساس گزارش‌های ارائه شده از این تعداد حدود ۴ تا ۵ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.
دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) با بیان اینکه نمایشگاه تستا با همکاری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری برگزار شد، یادآور شد: شورای عتف در روند اجرای پروژه‌های مشترک میان دستگاه‌ها، شرکت‌ها و دانشگاه‌ها نقش ایجاد ارتباط میان طرفین را دارد.
برومند با بیان اینکه این نیازمندی‌ها منتشر شده است، خاطر نشان کرد: از تمامی فناوران کشور، اعم از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، شرکت‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های دانش‌بنیان که توانایی رفع نیازهای ارائه شده را دارند، دعوت می‌شود تا با تماس با شماره ۸۸۶۷۵۶۵۰ داخلی ۱۱۷ و ۱۱۸، ۰۹۹۰۶۸۱۱۷۲۰ آمادگی خود جهت رفع نیاز را به دبیرخانه نمایشگاه تستا اعلام کنند تا اقدامات لازم در جهت برقراری ارتباط بین آنها و متقاضی فناوری انجام گیرد.

به گفته وی، تقسیم‌بندی نیازهای فناورانه ارائه‌شده در نمایشگاه از لحاظ حوزه صنعت به این شرح است:

ردیف حوزه صنعت تعداد نیازهای دریافت‌شده
۱ برق و انرژی ۲۸
۲ دفاعی ۷۰
۳ تجهیزات پزشکی ۵۸
۴ خودرو ۲
۵ ساختمان ۴
۶ سایر صنایع ۱۲۰
۷ شیمیایی ۵۶
۸ غذایی و آشامیدنی ۴۳
۹ فناوری اطلاعات ۵۶
۱۰ کشاورزی ۴
۱۱ معدنی و فلزی ۹۲
۱۲ نفت، گاز و پتروشیمی ۳۸۰
  مجموع ۹۱۳
خوانده شده 910 آخرین ویرایش در دوشنبه, 29 بهمن 1397 ساعت 09:21

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک