.

.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری دوره‌ آموزشی طرح توانا با هدف آشنایی با راه‌های ایجاد کسب ‌و‌کارهای نوآورانه در استان خبر داد و گفت: این طرح که از برنامه های  ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توانمند سازی دانشجویان است توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از امروزاول اسفند ماه  به مدت دو هفته در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزارمی شود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر معصومه خان احمدی با اعلام خبر فوق تصریح کرد: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.
وی ادامه داد: این بسته آموزشی شامل شش عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب و کار، روشهای بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
خان احمدی افزود:بسته آموزشی توانا با توجه به  محتوا بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده اند می تواند نقش مهمی درارتقاتوانمندیهای  دانشجویان استان در راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه ایفا نماید.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) و فارغ التحصیلان دانشگاههای کرمانشاه است ، گفت :امیدواریم با محتوا آموزشی در این دوره  که شامل ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده، تهیه مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب وکار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح ها، بازار یابی و فروش، ارتقا توانمندیهای شخصی و کار تیمی و ارتباطات و اصول مذاکره است دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا بگیرند.
گفتنی است سهمیه استان کرمانشاه در این دوره 70 نفر است.

خوانده شده 1278 آخرین ویرایش در سه شنبه, 14 اسفند 1397 ساعت 15:25

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک