.

.

نشست هم‌اندیشی با پشتیبانان و حامیان طرح  الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور پشتیبانان  شهرستان کرمانشاه در سالن شهید نوروز نژاد جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در این نشست دکترسیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با تشریح فرایند اخذتسهیلات پشیبانان مشاغل خانگی و الزامات آن، گفت: حمایت همه جانبه از پشتیبانان این طرح درجهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دستور کار می باشد.
وی با بیان اینکه دراین طرح  جهاددانشگاهی به عنوان یک حلقه واسط، اجزای زنجیره ارزش ارتباط بین ذینفعان را تسهیل می کند، افزود: هماهنگی با پنج پشتیبان جهت تدوین استاندارد های آموزشی با محوریت نیاز بازار انجام شده است.
آزادی با اشاره به اینکه برنامه هایی برای  معرفی متقاضان مستقل طرح به پشتیبانان شناسایی شده در حال اجراست ،گفت: جهادانشگاهی به عنوان یک نهاد تسهیلگر در حال شبکه سازی کسب و کارهای خانگی  در این بخش است.
وی ادامه داد: فروشگاههای اینترنتی موفق در کشور شناسایی شدند و در حال معرفی محصولات قابل اراِیه این طرح به آنان هستیم .
معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در پایان گفت: بررسی چالش های پشتیبانان و راهکارهای پیشروی جهت تسهیل این طرح از اولویت های جهاد دانشگاهی است .
در پایان این جلسه پشتیبانان به بحث و گفت و گو پیرامون اجرای این طرح پرداختند.

خوانده شده 694

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک