.

.

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه از عرضه ماشین آلات  خط نشاء و سیستم های آبیاری هوشمند در کشور قرقیزستان توسط شرکت فناوران کاشت زاگرس از واحدهای فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشا ه خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، مهندس شهاب خوش خوی با بیان اینکه  شرکت فن آوران کاشت زاگرس یکی از شرکت های دارای رتبه دانش بنیان در حوزه ماشین آلات حوزه کشاورزی در کشور است که تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه می باشد، گفت: این شرکت اخیرا محصولات خود را که در زمینه تولید ماشین آلات خط نشاء و گلخانه است  را به کشور قرقیزستان صادر نموده به همین منظور با مشارکت وزارت کشاورزی کشور قرقیزستان در نشستی به  معرفی محصولات  ماشین آلات  خط نشاء و سیستم های آبیاری هوشمند خود پرداخت.

وی ادامه داد: این نشست  که به توسعه تولید محصولات ارگانیک و معرفی فن آوری های جدید و نوآورانه در حوزه محصولات کشاورزی و گلخانه ای اختصاص یافته بود، با استقبال فعالین حوزه کشاورزی آن کشور روبرو شد.

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه  تصریح کرد: مخاطبین این کنفرانس که به دنبال استقاده از روش جایگزینی و شیوه های جدید کشت بودند، با مشخصات فنی محصولات این شرکت آشنا شدند و نمایندگان وزارت کشاورزی، وزارت اقتصاد، کارآفرینان بزرگ، صاحبان  اراضی بزرگ و رهبران محلی مناطق chui، Talas، kull، Lssyk ، Naryn  در این برنامه حضور داشتند.

خوش خوی در پایان اظهار امیدواری کرد: با صادرات محصولات دانش بنیان این شرکت و سایر شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه، گامی موثر  در صادرات دانش فنی و ورود ارز به کشورمهیا شود.

خوانده شده 941

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک