.

.

دکتر مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری درامورفناوری و مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم در سفر یک روزه  خود به استان کرمانشاه با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در این دیدار دکتر کشمیری بر نقش ویژه پارک های علم و فناوری در توسعه نوآوری، فناوری و ایجاد کسب و کارهای فناورانه در استانها تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه جدی به حوزه فناوری و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری تصریح کرد: نیازمند توسعه زیر ساخت های فناوری در استانها هستیم.
کشمیری در ادامه با قدردانی از حمایت های ویژه مدیریت استان از مجموعه پارک علم و فناوری افزود:همدلی و همراهی خوبی در استانداری برای پیشبرد برنامه های پارک علم و فناوری وجود دارد.
مدیرکل دفتر سیاست گڌاری و برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم در ادامه تصریح کرد: در هر قسمتی که دولت از بودجه بخش دولتی در فراهم سازی زمینه حضور بخش خصوصی سرمایه گڌاری کرده موفق بوده و نتایج خوبی گرفته است.
کشمیری تصریح کرد:امروزه پرداختن به این حوزه دغدغه مسئولین است و این نشان از اهمیت وجایگاه ویژه فناوری دردنیای امروز است.
در ادامه این دیدار مهندس بازوند استاندار کرمانشاه نیز با اعلام آمادگی حمایت از پارک علم و فناوری و توجه به حوزه دانش بنیان و اشتغال فارغ التحصیلان، افزود: از مدیران جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه که بصورت فعالانه پیگیر حوزه فناوری هستند قدر دانی می کنیم و هرچه بتوانیم به این حوزه کمک می کنیم.
بازوند خاطر نشان کرد:نیازمند آشنایی بیشتر خانواده ها با پارک علم و فناوری و ساختارهای فناوری هستیم و باید اثر گذاری و نقش آن بیشتر در سطح جامعه ملموس باشد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید بیشتر در این بخش کار شود، افزود: می توانیم با توجه جدی تر به این حوزه با تحریم ها مقابله کنیم.
در ادامه این سفر یک روزه دکتر کشمیری از پارک علم و فناوری کرمانشاه ،سوله کارگاهی مرکز نوآوری فناوری و برج در حال احداث پارک بازدید کرد و دیدارهایی با مهندس حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ، دکتر اعلمی رییس دانشگاه رازی و هیات رییسه این دانشگاه و بازدید ازبخش های مختلف دانشگاه رازی ، همچنین  طی بازدیدی از دانشگاه صنعتی و گفت و گو با دکتر اختری ریییس دانشگاه صنعتی و معاونین این دانشگاه، و دیداری هم با دکتر نجفی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر ورمیرا رییس مرکز رشد سلامت کرمانشاه که بر همکاری های مشترک پارک علم و فناوری کرمانشاه و دانشگاه های استان تاکید کرد.

خوانده شده 797 آخرین ویرایش در شنبه, 28 ارديبهشت 1398 ساعت 02:27

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک