.

.

رییس گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی وزارت علوم از موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، محمد کریمی در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کرد و با زیرساخت ها و بخش های مختلف و اقدامات صورت گرفته در این موسسه آشنا شد.
کریمی در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت مطلوب موسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی کشور، گفت: فعالیت این موسسات در مقایسه با سایر موسسات مطلوب است، اما با انتظاری که از جهاددانشگاهی داریم، می تواند ارتقا یابد.
وی افزود: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه هم خوشبختانه از فضای کالبدی خوبی برای دانشجویان برخوردار است و تمام سعی ما این است که بتوانیم حداکثر کمک را جهت ارتقا کیفیت فعالیت های این موسسه داشته باشیم.
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه هم اکنون حدود 2500 دانشجو دارد و تاکنون نیز بیش از 7500 نفر فارغ التحصیل داشته است.

خوانده شده 749 آخرین ویرایش در یکشنبه, 10 شهریور 1398 ساعت 01:48

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک