.

.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ،آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تنی چند از مسئولان ارشد کشور امروز 20 مهر ماه در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
در این دوره از نمایشگاه  پنج شرکت از واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه ، شرکت جهان زر کاوان، آبیز قطره ، پارس نانو ریس ، پویا انرژی پایش و کیمیا فرایند بیستون  حضور دارند و به ارایه آخرین دستاورد های خود در حوزه مدیریت سبز پرداختند.
این نمایشگاه  که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار می‌ شود ۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و سه پژوهشگاه شرکت دارند.
سالانه طرح های متعددی در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تأمین اعتبار از طرف دانشگاه ها، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.
این نمایشگاه در راستای حفظ منابع و حفظ محیط ‌زیست و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری برگزار می شود.
سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از ۲۰ تا ۲۳ مهرماه برپا است.

خوانده شده 872 آخرین ویرایش در یکشنبه, 21 مهر 1398 ساعت 02:34

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک