.

.

سومین ایده کمپ پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه 12 و 13 آبان ماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مهندس شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت :ایده کمپ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی  با هدف تعامل بیشتر پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها، تشریح خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری و مراکز رشد برای دانشجویان و اساتید دانشگاه، آشنایی با فرایند جذب و پذیرش و ارتباط دانشجویان با حوزه های فناوری به منظور  پرداختن به ایده های نوآورانه و ایجاد کسب و کارهای فناورانه برگزار شده است.
وی تصریح کرد:در برنامه دو روزه ایده کمپ مشاوره در حوزه های جذب و پذیرش ایده ها، ثبت اختراع داخلی و خارجی، تجاری سازی و توسعه محصول و خدمات حوزه دانش بنیان ارائه می شود.
خوش خوی تا کید کرد:در حاشیه ایده کمپ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی کارگاه آشنایی با خدمات و فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه ویژه دبیران انجمن های علمی و دانشجویان فردا 13 آبان برگزار می شود.
وی افزود:همچنین نشست مسولین پارک علم و فناوری کرمانشاه با اعضا هیات علمی پردیس کشاورزی در این ایده کمپ برگزار خواهد شد.

خوانده شده 1396

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک