.

.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، عصر امروز(9 دی) در مراسم افتتاح این نمایشگاه حمایت از حوزه IT و ICT را از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت: از طرح های این حوزه که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت ویژه خواهیم کرد.
حاتمی با بیان اینکه  امروزه IT و ICT در لایه های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده، اظهار کرد: این حوزه باید به سمت تعریف کار مشترک با دیگر حوزه‌ها نظیر کشاورزی، صنعت و گردشگری برود که در اینصورت شاهد شکوفا شدن ظرفیت های این بخش‌ها خواهیم بود.
وی به رشد پرشتاب حوزه IT و ICT در سالهای اخیر در دنیا و کشورمان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه زیرساخت های مورد نیاز رشد این حوزه تاحد قابل قبولی مهیا شده، گفت: این حوزه جای کار و ظرفیت های خالی بسیاری دارد که باید به آنها توجه نمود.
حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از امروز (9 دی) فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز کرده و تا 12 دی پذیرای علاقمندان است.
وی از حضور 30 شرکت در این نمایشگاه و در فضایی به وسعت1500 مترمربع خبر داد و عنوان کرد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از استان‌های کرمانشاه و تهران هستند.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع خدمات الکترونیکی، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، موبایل، سیستم‌های ایمنی، هوشمندسازی، نظارت تصویری و ... به علاقمندان ارائه می‌شود.
وفاپور ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت 10 صبح تا 18عصر اعلام کرد.

خوانده شده 1134 آخرین ویرایش در سه شنبه, 10 دی 1398 ساعت 06:23

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک