.

.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر سید ستار هاشمی  با  حضور در غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه در هفتمین نمایشگاه استانی الکامپ و تلکام و گفت و گو با شرکت های فناور مرکز گیم و انیمیشن پارک  با اشاره به بازار پررونق گیم و انیمیشن در جهان گفت: در ایران نیز استعدادهای بسیاری در این حوزه داریم و معتقدیم این حوزه می تواند نقش بسیاری در اشتغالزایی کشور داشته باشد و در همین راستا حمایت از فعالان گیم و انیمیشین را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: طرح حمایت از فعالان گیم و انیمیشین در قالب طرح "نوآفرین" در دستور کار قرار گرفته و بر اساس این طرح فعالان این حوزه در قالب شرکت های نوپا می توانند از تسهیلات وزارت ارتباطات در این حوزه استفاده کنند.
هاشمی تصریح کرد: فعالان این حوزه باید برای دریافت تسهیلات از طریق سایت "ایران کارفا" به آدرس www.irankarfa.ir  اقدام کنند.
وی یادآور شد: سقف تسهیلات نیز بسته به نوع پروژه و میزان اشتغالزایی آن برای هر پروژه متفاوت خواهد بود.

خوانده شده 1164 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 11 دی 1398 ساعت 08:15

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک