.

.

امروزه استفاده از مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و اهمیت آن در این حوزه استراتژیک بر کسی در کشور پوشیده نیست. قطعا استفاده از مکانیزاسیون در بخش های مختلف کشاورزی در خودکفایی میهن اسلامی نقش موثر و شاخص دارد. در استفاده از تکنولوژی های نوین افزایش بهره وری با رعایت تمامی جوانب اعمال می شود.مکانیزاسیون ضرورت امروز کشاورزی ایران است که خوشبختانه در سنوات گذشته با موضوعات ترویجی و الگوسازی در این حوزه کشاورزان به استفاده از این تکنولوژی ها ترغیب شده و توانسته اند افزایش بهره وری، احیای زمین های بایر، استفاده از مکانیزاسیون در بخشهای کاشت، داشت و برداشت و حتی پسا برداشت عمومی کمی و کیفی محصولات تولیدی خود را افزایش دهند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، مهندس شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در گفت و گویی با بیان مطلب فوق گفت :یکی از موضوعات اولویت دار در حوزه اکوسیستم فناوری بخش مکانیزاسیون کشاورزی  است که  از سال های گذشته در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر هم تلاش در جهت تکمیل زنجیره ارزش این حوزه در استان و کشور  ادامه دارد.
وی افزود : شرکت های فناور و دانش بنیان این مرکز تولیدات قابل توجهی را ارائه داده که تمامی استانداردهای لازم را کسب کرده اند  و در سطح  استان و کشور مطرح می باشند.
خوش خوی در ادامه تصریح کرد: برای این کار بزرگ قطعا همراهی و مساعدت سازمانهای ذیربط مانند سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی اصلی در استان و نیز سازمان هایی مانند سازمانهای صنعت، معدن و تجارت، صندوق های مالی حمایتی، سرمایه گذاران استانی و ملی به عنوان سازمان حمایتی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مراکز تحقیقات کشاورزی استان کرمانشاه و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی و نیز سایر دانشگاه های استان جهت معرفی افراد بسیار خوب و سازنده ای تاکنون با پارک علم و فناوری کرمانشاه داشته و امید است این هم افزایی و همراهی افزوده شود.
مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری  کرمانشاه افزود:ضمن دعوت از تمامی صاحبان ایده در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی استان درخواست کرد  تا با  مراجعه به سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه به آدرس www.kti.ir ایده های خود را به سامانه جذب و پذیرش مرکز رشد کشاورزی ارسال نمایند.

خوانده شده 1063 آخرین ویرایش در شنبه, 16 فروردين 1399 ساعت 03:31

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک