.

.

رییس جهاددانشگاهی گفت: پروژه در حال احداث برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از پروژه های مهم و نمونه کشور است که امیدواریم هرچه سریعتر فاز اول آن امسال به بهره‌برداری برسد. 

فاز اول «برج فناوری» جهاددانشگاهی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، امروز (چهارم تیر) در نشست با استاندار کرمانشاه به منظور بررسی روند احداث برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه از طرح‌های اولویت‌دار جهاددانشگاهی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه درحال تکمیل است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، زمینه‌ی اشتغال هزارنفر در شرکت‌های فناور میسر می‌شود.

دکتر طیبی گفت: در تلاشیم به‌مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، مردادماه امسال فاز اول این طرح به بهره‌برداری برسد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با بیان این‌که ساخت برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه به‌عنوان نمادی برای استان باید هرچه سریعتر به پایان برسد، گفت: این جلسه به منظور تامین منابع مورد نیاز تکمیل این طرح برگزار شده و امیدواریم با حمایت‌های مالی مشترک استان، جهاددانشگاهی و معاونت علمی ریاست جمهوری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این‌که باید برنامه‌ی زمان‌بندی دقیقی برای اتمام این پروژه ارایه شود، گفت: به دنبال این هستیم این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

در پایان این نشست تفاهمی جهت تامین مالی این پروژه به‌منظور تسریع در تکمیل آن صورت گرفت.

برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه 20 هزار مترمربع مساحت دارد.

خوانده شده 1035

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک