.

.

اولین رویداد جذب ایده مجازی پارک علم و فناوری کرمانشاه "جامپ“ در حوزه های عمومی، ای سی تی، کشاورزی و دانش آموزی پس از انتشار فراخوان در شهریور ماه با استقبال خوب صاحبان ایده به مرحله داوری رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه داوری این رویداد با اشاره به اهداف برگزاری آن، افزود: شناسایی و جذب صاحبان ایده، آشنایی آنان با فرایند تجاری سازی ایده و توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان بخشی از اهداف ترسیم شده این رویداد است.

وی در  ادامه با بیان اینکه 98 ایده در این رویداد شرکت کردند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا جلسه دفاع صاحبان ایده از طرح هایشان بصورت مجازی در چند روز با حضور داوران در حوزه مختلف برگزار می شود.

آزادی افزود:شرکت کنندگان در این رویداد از مشاوره ها و دوره های آموزشی رایگان بهره مند و به آنان گواهی شرکت در رویداد ارایه خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به این موضوع که ایده های برتر در اولویت پذیرش پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار خواهند گرفت و از خدمات استقرار برخوردار خواهند شد، افزود: صاحبان ایده در این مرحله با مشاوران و منتورهای پارک به بررسی الزامات توسعه و تجاری سازی ایده ها می پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:پس از مرحله داوری، نتایج اعلام و به برگزیدگان جوایز ی اهدا خواهد شد.

خوانده شده 876

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک