.

.

 

 به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی در نشستی با مهندس فرهاد مرزی دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان مطلب فوق تصریح کرد: بستر بسیار خوبی برای همکاری پارک علم و فناوری با صنایع استان در بخش های مختلف مهیا شده که امید واریم  هرچه سریعتر عملیاتی گردد.
وی ادامه داد: واحد های تحقیق و توسعه صنایع با رویکرد آینده نگری در توسعه محصولات خود نقش مهمی  در بازارسازی و توسعه بازار برای صنایع دارند.
رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: واحدهاي تحقیق و توسعه صنایع از مزایای خدماتی پارک از جمله فضای دفتری ، خدمات ارتباطی، توسعه دانش فنی از طریق همکاری مشترک با واحد های مستقر، بهره مندی از مزایای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان شامل معافیت های مالیاتی، عوارض گمرکی و ...، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار ، تسهیل روابط کار و اشتغال، بهره مندی از بسته های خدمات اعتباری و . . .  مشابه قوانین مناطق آزاد تجاری می توانند بهره مند شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر كشورهاي توسعه يافته به اقتصادهاي نوين دانش محور توجه خاصی دارند، افزود: بسته های حمایتی جدیدی برای همکاری های واحد های تحقیق و توسعه با پارک علم و فناوری کرمانشاه تدوین شده که بزودی اجرا می گردد.
آزادی یادآورشد : با افتتاح برج فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه و افزوده شدن 20 هزار متر مربع به فضا های در اختیار شرکت های فناور  استان در موقعیتی ویژه، فرصتی استثنایی برای حضور صنایع در پارک علم و فناوری بوجود می آید.
در ادامه این نشست دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه واحد های تحقیق و توسعه خوبی در صنایع استان فعال است ، افزود: برای جهش تولید نیازمند همکاری بیشتر این واحد ها با پارک علم و فناوری هستیم .
مرزی تصریح کرد: برخی صنایع استان با مشکلاتی روبرو هستند که توسعه و توجه به بخش تحقیق و توسعه می تواند نسخه ای نجات بخش برای آنها باشد .
وی در ادامه با بیان اینکه همیشه پارک علم و فناوری همراه و همسو برای رشد صنایع تلاش می کند، خاطر نشان کرد : از برنامه های منسجم و جدید در حوزه جذب واحد های تحقیق و توسعه در صنایع استقبال می کنیم .
دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در پایان با حضور کارشنان پارک علم و فناوری استان  به بررسی وضعیت واحد های تحقیق و توسعه صنایع استان پرداخت .

 

خوانده شده 492 آخرین ویرایش در دوشنبه, 13 بهمن 1399 ساعت 04:50

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک