.

.

 

شرکت «بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد» یکی از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه است که حالا در سه سال فعالیتند رسمی خود توانسته اولین «داشبور سئو» را طراحی کند، نرم افزاری که این قابلیت را به سایت های مختلف می دهد تا از طریق راهکارهای مختلف آمار بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند و از این طریق بتوانند در لیست پربازدیدترین ها در جستجوگرهای مختلف قرار گیرند.

پویا پورمحمد مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، با اشاره به شروع فعالیت رسمی شرکت بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد از سال 1397 ، گفت:  این شرکت کار طراحی ابزار و خدمات یکپارچه بهینه سازی سئو را برعهده دارد.

وی افزود: سئو (seo) ابزاری است که این قابلیت را به مالکان سایت‌های مختلف می دهد که از طریق انجام برخی راهکارها آمار بازدید سایت های خود را افزایش دهند، بطوری که در جستجوگرها در لیست اولین سایت ها در حوزه فعالیت خود قرار گیرند.

پورمحمد گفت: به افرادی که در این حوزه فعالیت دارند اصطلاحا «سئوکار» گفته می شود و در حال حاضر شرکت های مطرحی در جهان ازجمله Ahrefs، MOZ  و Semrush چنین نرم افزارهایی را طراحی می کنند.

وی افزود: در ایران عملا اولین شرکتی هستیم که چنین نرم افزاری را طراحی کرده و تنها در سال گذشته یک شرکت در تهران در این زمینه ورود کرد که هنوز هم قابل رقابت با نرم افزار طراحی شده شرکت ما نیست.

پورمحمد تصریح کرد: نرم افزاری که ما طراحی کرده ایم به اینصورت است که خطاهای سایت را بررسی کرده و به مالک سایت گزارش می دهد، از طرفی این نرم افزار قادر است کلید واژه هایی که در رتبه بندی سایت اهمیت دارد را شناسایی کرده و به مالک سایت اعلام کند که رقبای او در این حوزه چه اقداماتی انجام داده اند که موجب افزایش بازدید سایت آنها شده است.

وی افزود: این محصول "اولین داشبور سئو" نام دارد و در حال حاضر خدمات خوبی به سایت های داخلی ارائه می دهد.

 

پورمحمد تصریح کرد: افراد برای استفاده از این نرم افزار باید وارد سایت شرکت به آدرس www.seosazi.com شده و ثبت نام کرده و آدرس سایت خود را وارد کنند.

 

وی افزود: در هفت روز اول استفاده از این نرم افزار رایگان است تا شرکت‌ها با کارکرد آن آشنا شوند و در ادامه هزینه ماهانه ای بابت استفاده از این نرم افزار دریافت می شود.

 

این فناور کرمانشاهی با بیان اینکه تاکنون اقدامی برای ثبت اختراع این نرم افزار صورت نگرفته، گفت: با توجه به اینکه طی مدت فعالیت شرکت بیشتر به دنبال توسعه نرم افزار بوده ایم فرصت چندانی برای پیگیری ثبت اختراع این نرم افزار و دانش بنیان شدن شرکت فراهم نشده، اما قطعا در سال جاری پیگیری این موارد در دستور کار شرکت خواهد بود.

 

به گفته مدیرعامل شرکت بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد در حال حاضر شش نفر در مجموعه این شرکت بصورت مستقیم فعالیت دارند.

 

مدیرعامل شرکت بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد در ادامه با اشاره به آشنایی سه ساله این شرکت با پارک علم و فناوری کرماشاه، گفت: از سال 1397 به عنوان یک شرکت در مرحله پیش رشد وارد پارک شدیم و بعد از شش ماه توانستیم وارد مرحله رشد شویم.

 

پورمحمد گفت: طی این سه سال خدمات مختلف از پارک دریافت کردیم از جمله بحث تسهیلات، استقراردر پارک، معافیت مالیاتی، شرکت در دوره های آموزشی و ... و هریک از این خدمات در جای خود برای ما که شرکتی تازه تاسیس بودیم بسیار حائزاهمیت بود.

 

وی افزود: مجموعه پارک بسیاری از نیازهای ما را مرتفع می کند و برای شرکت های نوپا وجود زیرساختی مانند پارک علم و فناوری حیاتی است و این انتظار هست که خدمات پارک گسترده تر شده و با نیاز شرکت ها این خدمات رسانی ها هم به روز شود.

 

پورمحمد یکی از نیازهای شرکت های مستقر در پارک را بهره گیری از مشاورین حقوقی و وکلا دانست و افزود: این انتظار هست که پارک زمینه ای فراهم کند که شرکت ها بصورت هفتگی یا ماهانه از مشاوره های حقوقی رایگان برخوردار شوند و یا وکلایی در کنار مجموعه شرکت های پارک قرار گرفته که آنها را در رفع مشکلات حقوقی یاری دهند.

خوانده شده 644 آخرین ویرایش در یکشنبه, 19 ارديبهشت 1400 ساعت 13:38

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک