.

.

 

تمرکز بر "الزامات دانش بنیان شدن شرکت ها" در رویداد دیدار طرح منش

 

در جریان رویداد دیدار  مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، الزامات دانش بنیان شدن شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری کرمانشاه، برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان  استان کرمانشاه در اولین رویدا دیدار خود در فاز نوآوری برنامه منش بر موضوع الزامات دانش بنیان شدن شرکت ها متمرکز شد.

 

دکتر مهدی روشنی، رییس هیت مدیره شرکت هایا شیمی رازی و مهندس زینب پور طهماسبی، سر ارزیاب شرکت های متقاضی دانش بنیانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان میمانان این رویداد که به صورت آنلاین برگزار شد، الزامات و پیش نیازهای شرکت های نو پا برای ورود به 'گرید شرکت های دانش بنیان را به تفکیک مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

در پایان این رویداد و در یک فضای تعاملی، علاقمندان به کارآفرینی و فعالیت های استارت آپی در حوزه های مختلف، به طرح سوالات خود از مهمانان این رویداد پرداختند.

 

رویداد دیدار به عنوان یکی از بخش ها مهم برنامه مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، فرصتی مناسب برای انتقال تجربه و معرفی ایده ها و فرصت ها در حوزه های مختلف برای کارآفرینان جوان است.

 

 

 

خوانده شده 578 آخرین ویرایش در سه شنبه, 01 تیر 1400 ساعت 00:52

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک