.

.

 

اهمیت "مدیریت منابع انسانی در کسب و کار های نوپا" در کارگاه منش بررسی شد

کارگاهی با عنوان مدیریت منابع انسانی در کسب و کار های نوپا توسط مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، پارک علم و فناوری کرمانشاه که کارگاه های خود را از چندی پیش در فاز نوآوری طرح مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» آغاز کرده بود، با برگزاری کارگاهی تحت عنوان "مدیریت منابع انسانی در کسب و کار های نوپا" علاقمندان و مشارکت کنندگان در طرح منش را با این مقوله مهم آشنا ساخت.
شکست استارت آپ ها یک امر متدوال در سراسر دنیاست و فاکتورهای متعددی در این زمینه نقش دارند، لذا تمامی این فاکتورها با حساسیت خاصی مورد مطالعه قرار می گیرند. معمولا یکی از اصلی ترین عامل شکست استارت آپها نیز مستقیما به مدیریت منابع انسانی مانند تیم‌سازی اشتباه یا مدیریت و رهبری نادرست مربوط می شود.
هدف فاطمه مرادی از برگزاری کارگاه مدیریت منابع انسانی در کسب و کار های نوپا نیز پرداختن به اهمیت موضوعاتی از این دست و تیم سازی درست بود.  پرداختن به این موضوع که آیا امکان دارد راه نجات و حفاظت از شرکت تازه تأسیس به نحوه مدیریت منابع انسانی شرکت برگردد؟
گفتنی است؛ هدف از اجرای طرح منش برگزاری رویدادها و کارگاه هایی با محوریت کار آفرینی جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقمند و مستعد در زمینه فناروی و ارایه مشاوره به کسب وکارهای نوپا در سه مرحله ترویجی، نوآوری و شتابدهی می  باشد که در نهایت به ایجاد و فعالیت استارت آپ های جدید منتهی می شود.

 

خوانده شده 599 آخرین ویرایش در شنبه, 12 تیر 1400 ساعت 02:35

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک