.

.



مدیر غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه از ارائه 50 محصول و خدمت واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه  مهندس سید مهدی میرمعینی با اشاره برپایی بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار بصورت مشترک با برپایی نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، گفت: خوشبختانه این دوره نمایشگاه امسال هم بصورت مجازی و هم بصورت حضوری برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه بستری است تا پژوهشگران، فناوران و صاحبان ایده دستاوردهای پژوهشی و فناوری یکساله خود را عرضه کنند.

میر معینی تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه فرصتی است برای تعامل وهم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و پژوهش و می‌تواند سهم قابل توجهی در تولیدات، تبادل علم و تجاری سازی نتایج تحقیقات و ایده‌ها داشته باشد.

مدیرغرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به حضور فعال پارک علم و فناوری کرمانشاه در این دوره نمایشگاه، گفت: در غرفه پارک دستاوردهای 10 واحد فناور معرفی شده است.

وی افزود: در این غرفه در مجموع 50 محصول و خدمت واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه معرفی و عرضه شده است.

میرمعینی خاطرنشان کرد: این محصولات در حوزه های کشاورزی، صنایع شیمیایی و ICT می باشد.

مدیرغرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه در معرفی شرکت های حاضر در این غرفه و محصولات آنها از شرکت مجتمع شیمیایی بیستون به عنوان یکی از شرکت ها یاد کرد و افزود: این واحد فناور با عنوان طرح تولید تکنیکال سموم دانش بنیان کلرید ازون، پیر پیروکسی فن در این دوره نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
 
وی افزود: همچنین شرکت مدیریت مکانی فضاکاو از دیگر شرکت های حاضر در این غرفه است که با طرح خاص خود با عنوان "خدمات مکان مند با استفاده از تصاویر ماهواره ای و فتوگرامتری هوایی" در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

میرمعینی خاطرنشان کرد: این شرکت اولین سازنده سامانه پایش ماهواره‌ای و هوایی مزرعه با نام "جووتیار" در کشور است.

میر معینی خاطرنشان کرد: شرکت توسکا تجارت آریان هم یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در این غرفه است که با محصول دانش بنیان خود که "کود شیمیایی سولفات پتاسیم" است و عملا خالص ترین نوع این کود در جهان محسوب می شود در این نمایشگاه شرکت کرده است.

مدیرغرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه از شرکت تعاونی "تیبادارو" هم به عنوان یکی دیگر شرکت های حاضر در غرفه محصولات پارک کرمانشاه یاد کرد و افزود: این شرکت نیز با طرح "تولید اجرهای لیسیدنی دام و مکمل های خوراکی و درمانی غنی شده دام و‌طیور" در نمایشگاه حاضر شده است.

میرمعینی خاطرنشان کرد: شرکت سفیران فاطر صنعت طاها هم با طرح "ملزومات صنعت گالوانیزه" و نیز شرکت شتابگر شیمی یار کوشا با طرح "شتابدهنده تخصصی حوزه شیمیایی" هم از جمله دیگر شرکت های پارک در این نمایشگاه هستند.

میر معینی در ادامه از استقبال خوب مسئولان، متخصصان و پژوهشگران از غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد و افزود: وزیر علوم از غرفه پارک بازدید کرد و از نزدیک با فناوران و شرکت های دانش بنیان به گفت و گو کرد.

وی افزود:  همچنین سردار احمد وحیدی وزیر کشور هم از غرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه بازدید داشتند.

مدیرغرفه پارک علم و فناوری کرمانشاه تاکید کرد: این بازدیدها و این تعامل ها قطعا در توسعه و رشد شرکت های فناور موثر خواهد بود

میرمعینی ابراز امیدواری کرد با حمایت های صورت گرفته از واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه شاهد نقش آفرینی این واحدها در عرصه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان و کشور باشیم.

خوانده شده 448

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک