.

.

رویداد "ایده تاپ" با حضورجمعی از مسئولین استان ،فرماندهی ناحیه سپاه روانسر و جمعی از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه بیان ریحانی فر "مدیر مرکز رشد شهرستان روانسر" هدف از برگزاری این رویداد را شناخت  پتانسیل های موجود در شهرستان  و ارائه راهکارهای تبدیل ایده به ثروت دانست وافزود:در  ابتدای این رویداد که به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان روانسربرگزار شد ریاست این دانشگاه و فرماندهی سپاه ناحیه روانسر به ایراد سخنرانی پرداختن و از توانمندی های مرکز رشد و نحوه ی ارائه این خدمات قدر دانی کردند و در ادامه بنده به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز رشد روانسر و تشریح اهداف و خدمات این مرکز پرداختم.

وی گفت:برنامه ی اصلی این رویداد برگزاری کارگاه اموزشی "کارآفرینی" با حضور مهندس کریمی مدیریت جهاد کشاورزی بود همچنین در بخش کشاورزی، آقای مهندس وطن دوست مدیر عامل شرکت اورامان غرب و اقای فریبرز عزیزی واحد فناور مرکز رشد روانسر به ارائه مطالب خود پرداختند. 

وی گفت: بخش‌ جذاب و بسیار مفید این کارگاه در قالب اسلاید توسط اقای فریبرز عزیزی از کارافرینان روستایی ارائه گردید که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری رویدادهای دوره ای و منظم و با ارائه خدمات و حمایت های مرکز رشد به صاحبان ایده در اینده ای نزدیک شاهد جذب و پذیرش ایده های نواورانه مطلوبی باشیم.

در پایان این رویداد با اهدای گواهی اموزشی به شرکت کنندگان بازدیدی از نمایشگاه دستاورد های واحدهای فناور مرکز رشد روانسر صورت گرفت و در این نمایشگاه واحدهای فناور به ارائه ی خدمات و محصولات خود پرداختند.

 

 

خوانده شده 1131 آخرین ویرایش در شنبه, 25 دی 1395 ساعت 07:16

پنل واحد من