.

.

بیمه یکی از پولسازترین صنایع دنیاست که به تازگی شاهد ورود استارتاپ ها در این بخش از اقتصاد کشور هستیم که نوسانات پولی و مالی نه تنها بر رکود آن خللی وارد نمی کند بلکه به عنوان بازیگران جدید باعث پر رونق تر شدن آن نیز شده است.

هسته اولیه یوبیم شامل دو نفر می‌شد (یزدان و محمد فرهادی) که با یکدیگر دوست بوده و تصمیم به انجام این کار گرفتند اما بقیه افراد را از طریق شتابدهنده کار آفرینی تیک، دوستان مشترک و کانال های تلگرامی تیم خود را تکمیل کرده و اکنون تیم‌های مارکتینگ، محتوا و فنی را تشکیل داده‌اند.

زمینه فعالیت این استارتاپ صنعت بیمه می باشد که با استفاده از این سامانه هر لحظه و هر جایی که باشید قادر خواهید بود بیمه‌نامه مورد نظرتان را خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

یوبیم امکان مقایسه شرکت‌های مختلف بیمه را در هریک از رشته های بیمه ای به شما می دهد و کار انتخاب را از نظر کیفیت و قیمت برای مشتری راحت می‌کند.

یزدان فرهادی 30 ساله کارشناس IT یکی از هم بنیان گذاران این استارت‌آپ است، با او به گفتگو نشسته ایم تا ما را با کسب و کارشان آشنا کند.

– ایده راه اندازی این استارتاپ چگونه به ذهنتان رسید؟

در واقع استارت رسمی و جدی یوبیم در اسفند ماه سال 96 زده شد، ولی جرقه اولیه این ایده حدود دو سال پیش به ذهن ما آمد به این صورت که از طریق یکی از برنامه های تلویزیونی با استارتاپی که به تازگی فعالیت خود را این زمینه شروع کرده بود آشنا شدیم بعد از حدودا یکی دو ماه تحقیقات ما راغب شدیم که به این حوزه ورود کنیم، ولی وجود یک سری مشکلات چند ماهی استارت کار ما را به عقب انداخت و در نهایت همانطور که قبلا نیز اشاره کردم در اسفند ماه سال گذشته به صورت جدی فعالیت خود را شروع کردیم.

-چرا اسم یوبیم را برای استارت اپتان انتخاب کردید؟

بعد از مستقر شدن در شتابدهندهی کارآفرینی تیک ظرف یکی دو هفته و از میان چندین اسم در نهایت یوبیم (ubim به معنای “بیمه ی شما” ) انتخاب شد، که هم از ساختار نوشتاری کوتاه و هم از بار معنایی مرتبط با زمینه فعالیت ما برخودار است.

**مشاهده گزارش کامل در وب سایت شتابدهنده کارآفرینی تیک

**دریافت تصویر

خوانده شده 3369 آخرین ویرایش در دوشنبه, 19 شهریور 1397 ساعت 00:37