+ 0 -
ADA
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستور استاندار کرمانشاه برای احیای «جلوخان»، در مسیر اجرا؛
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خبر خوب استاندار کرمانشاه برای دانشجویان فرهنگیان؛
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار کرمانشاه در بازدید از کارخانه نوآوری استان:
چند روز پس از بازدیدهای استاندار کرمانشاه از بافت تاریخی مرکز استان و گذر «جلوخان»، اولین جلسه تصمیمات راهبردی بافت های تاریخی شهرهای استان برگزار شد.

استاندار کرمانشاه پس از بازدید خوابگاه نیمه کاره دانشگاه فرهنگیان، دستور تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل این خوابگاه را صادر و برای آماده‌سازی آن توسط اداره کل نوسازی، روزشمار ۶۰ روزه تعیین کرد.

استاندار کرمانشاه در پیامی به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این روز به كليه تلاشگران و فعالان عرصه اطلاع رسانی، ارتباطات و روابط عمومی، بر اهمیت ویژه و نقش تسهیلگر اطلاع رسانی و تبیین حقایق در...

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این فرصت برای استان کرمانشاه وجود دارد که با همراهی بخش خصوصی و تسهیلگری سازمان های دولتی به قطب اقتصاد دیجیتال تبدیل شود اضافه کرد: در سال گذشته این افق در استان آغاز و مقدمات آن نیز طی شده تا بتوان در آینده...

استاندار کرمانشاه از کارخانه نوآوری استان بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ۵۰۰ تُن آرد بین واحدهای خبازی استان از طرف استانداری کرمانشاه توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به اتفاق مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و رئیس نظام مهندسی ساختمان از مهمترین طرح های نهضت مسکن ملی در کرمانشاه بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه از دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خواست، ظرف یک ماه آینده برنامه ای جامع و روشن درمورد طرح‌های اوقات فراغت برای جوانان و دانش آموزان ارائه دهند.


استاندار کرمانشاه گفت: در استان آمار مدارسی که نیاز نوسازی و بازسازی دارند با توجه به اینکه استان ضعیف‌تر از ما نیز وجود دارد اما قابل تامل است و نیاز به تلاش دارد.
فرمانداری ها
Kangavar - کنگاور Songhor - سنقر Sahne - صحنه Harsin - هرسین Kermanshah - کرمانشاه Ravansar - روانسر Paveh - پاوه Javanrod - جوانرود Salasebabajani - ثلاث باباجانی Dalaho - دالاهو Eslamabade gharb - اسلام آآباد غرب Ghilane Gharb - گیلان غرب Sarpole zahab - سرپل ذهاب Ghasre Shirin - قصر شیرین