.

.

پارک علم و فناوری کرمانشاه و مرکز توسعه زلنوگراد موسوم به Zelenograd development corporation یادداشت تفاهم امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، مرکز توسعه زلنوگراد در شهر زلنوگراد مسکو قرار دارد و از خوشه های فناوری در روسیه حمایت می کند.

در این شهر، صنایع میکرو الکترونیک و کسب و کارهایی با فناوری برتر به خوبی رشد کرده اند و خوشه های صنعتی این مرکز 150 عضو دارد که در زمینه میکرو و نانو الکترونیک فعال هستند.

یکی از دستاوردهای سفر دکتر معصومه خان احمدی، سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه به کشور روسیه، امضا تفاهم نامه ای با این مرکز بود.

هدف خان احمدی از سفر به مسکو، شرکت در نشست بین المللی انجمن جهان پارکهای علم و فناوری موسوم به آیسپ و استفاده از تجربیات و اطلاعات، به اشتراک گذاشتن دانش‌های فنی، دسترسی به منابع انجمن و تعامل مشترک بین پارک های علم و فناوري و بويژه بين شركت هاي دانش بنيان مستقر در آنها در این کنفرانس بود.

این یاد داشت تفاهم پس از اتمام این نشست و پیرو مکاتبات بعد از آن، در نهایت به امضا طرفین رسید. در این یاد داشت تفاهم دو طرف بر توسعه همکاری در زمینه آموزش، تحقیق و توسعه، انتقال فناوری و توسعه کسب و کار تاکید کردند.

هم چنین دو طرف توافق نمودند تا زمینه افزایش توان رقابتی یکدیگر در صحنه های بین المللی را فراهم کرده و سیاست گزاران بالا دستی را در جریان نیازمندی های صنایع "های تک" قرار دهند.

گفتنی است؛ انجمن بين المللي پارك هاي علم و فناوري (IASP) یک انجمن دانش بنیان است که در سال ۱۹۸۴ (۱۳۶۳) ایجاد شده است و شبکه گسترده این انجمن 400 عضو از ۷۳ کشور دارد که سهم ایران 20 عضو می باشد. این انجمن همچنين دارای شش بخش است که در آفریقا، آسیا، آسیای جنوب شرقی، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی مستقر هستند و مقر اصلی آن در مالاگای اسپانیا و دفتر دوم در پکن چین است و تاکنون ۳۲ کنفرانس و ۹۵ رویداد و سمینار برگزار کرده است.

 

خوانده شده 1337

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک