.

.


مدیر عامل موسسه فرهنگی دیجیتال نبرد نرم ایرانیان، از شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: از برخی انیمیشن های تولیدی این شرکت تا 18 میلیون بار در فضای مجازی بازدید شده است.

محسن ابراهیمی در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه اظهار داشت: موسسه فرهنگی دیجیتال نبرد نرم ایرانیان در زمینه تولید انیمیشن با سرعت بالا و در زمان کم فعالیت دارد، این نوآوری به شرکت این امکان را می دهد تا با سرعت بالا پروژه های تولیدی را در فضای مجازی منتشر کند.

ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سراسرکشور کارهای شرکت را می شناسند. همچنین انیمیشن های مشابهی را در فضای مجازی کشور عراق راه اندازی کرده ایم که با موفقیت همراه بوده است و شروع خوبی هم در زمینه انیمیشن های انگلیسی زبان در یوتیوب داشته ایم که می تواند به درآمدهای بالا منتهی شود و شرکت را از داشتن اسپانسر بی نیاز نماید.

وی به اهمیت فعالیت در پارک های علم و فناوری اشاره کرد و گفت: پارک یک اکوسیستم است که می تواند هم افزایی و هم اندیشی را در میان واحدها ایجاد کند، حمایت های بسیار خوبی هم ارائه می دهد و از همه مهمتر اینکه در زمینه تجاری سازی به شرکت ها کمک می کند.

ابراهیمی در ادامه به فقدان فضای مناسب برای شکل گیری یونیکورن ها در ایران اشاره کرد و گفت: ضعف های زیرساختی در زمینه اینترنت، عدم تعامل مالی و اقتصادی مناسب با کشور های دیگر و وابستگی به نفت از اصلی ترین عوامل در عدم شکل گیری تک شاخ ها در ایران هستند.

وی گفت: وابستگی به نفت و بسیاری از چالش های دیگر باعث شده تا نوعی بی میلی جهت تولید انیمیشن در کشور وجود داشته باشد و انیمیشن های وارداتی هم هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی ندارند. کما اینکه شاهد هستیم در کشور ما هنوز رشته  تخصصی انیمیشن تعریف نشده، اما در ژاپن شاهد فعالیت وزارت انیمیشن هستیم.

ابراهیمی، انیمیشن را صنعتی با ارزش افزوده صد در صدی عنوان نمود و تاکید کرد: استعدادهای بسیار خوبی برای انیمیشن سازی در استان کرمانشاه وجود دارد، اما همدلی و همکاری بین هنرمندان انیمیشن ساز پایین است و جهت رفع این چالش باید تدابیری جدی اندیشیده شود.

خوانده شده 112 آخرین ویرایش در دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 ساعت 11:59

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک