.

.

پشتیبان بازاریابی و فروش صنایع دستی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی بر لزوم به روزرسانی طرح‌های صنایع دستی مطابق با سلیقه امروز بازار تاکید کرد و گفت: نمی‌توانیم با دست فرمان زمان قاجار و صفویه برای سلیقه امروز دنیا صنایع دستی تولید کنیم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری  کرمانشاه، سعید عباسی در جلسه‌ای که امروز با پشتیبان‌های حوزه صنایع دستی طرح مشاغل خانگی در کرمانشاه داشت، اتصال به بازار و فعالیت در حوزه بازاریابی را یک اصل مهم در زمینه مشاغل خانگی و خصوصا حوزه صنایع دستی دانست و افزود: باید محصولاتی متناسب با سلیقه امروز بازار تولید کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از طراحی‌های ما در حوزه صنایع دستی هنوز بر اساس نقشه و طراحی زمان قاجار و صفویه و 300 سال قبل است، خاطرنشان کرد: قطعا با این دست فرمان نمی‌توانیم به بازارهای مدرن جهان وارد شویم.

پشتیبان بازاریابی و فروش صنایع دستی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی معتقد است، تولید محصولات جدید بر اساس نیاز روز می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد مشاغل پایدار باشد.

عباسی عنوان کرد: باید با طراحی‌های به روز و جدید بتوانیم انواع صنایع دستی را با هم ترکیب کرده و از دل آن طرح‌های جدید بیرون بیاوریم.

وی توجه به امر بسته‌بندی و برندینگ را نیز در تولید صنایع دستی و مشاغل خانگی ضروری خواند.

نماینده شرکت "رابین" سپس به فعالیت‌های این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت تخصصی برندینگ، بسته‌بندی و فروش صنایع دستی اشاره کرد که محصولات صنایع دستی را با برند خود تولیدکننده حتی به بسیاری از کشورهای دنیا ارسال می‌کند.

در ادامه شهاب خوش‌خوی کارشناس مسئول طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه نیز با اشاره به قراردادی که بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  جهاددانشگاهی برای الگوی جدید طرح مشاغل خانگی منعقد شده، اظهار کرد: هشت استان از جمله کرمانشاه پایلوت اجرای این طرح هستند که قرار است 20 هزار شغل خانگی در این استان‌ها ایجاد شود.

وی سهم استان کرمانشاه از این تعداد شغل را 2700 مورد اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون 3846 نفر برای این طرح در کرمانشاه ثبت‌نام کرده اند که تلاش می‌کنیم پرداخت تسهیلات، ارائه آموزش و... برای همه آنها در نظر گرفته شود.

به گفته خوش خوی کار راستی‌آزمایی برای 74 درصد ثبت‌نام کنندگان نیز انجام شده است.

خوش‌خوی اظهار کرد: اگرچه مشاغل خانگی بسیار گسترده و دارای 330 شغل است، اما ما در کرمانشاه 14 اولویت اصلی را انتخاب کردیم.

خوانده شده 1475 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 21 شهریور 1397 ساعت 03:51

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک