.

.

چالش های راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه در رویداد صندلی تجربه بررسی شد
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، فاز نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه با برگزاری اولین رویداد صندلی تجربه به بررسی چالش های راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه پرداخت.

در این رویداد مهندس وحید سهیلی آرا، مدیرعامل شرکت دانش بنیان سانا صنعت ماندگار، از واحدهای موفق مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه، تجربیات خود در زمینه مشکلات و موانع موجود در مسیر راه اندازی بیزنس ها و کسب و کارهای نو پا را به صورت آنلاین برای علاقمندان مطرح نمود.

صندلی تجربه و آشنایی با تجربیات کارآفرینان حوزه های مختلف، علاقمندان به کارآفرینی را کمک می کند تا راحت تر بتوانند بر موانع و مشکلات متعدد این عرصه پر ریسک فائق بیایند.

گفتنی است؛ یکی از مهمترین بخش های فاز ترویجی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه مربوط به برگزاری رویدادهای چند ساعته است. در این فاز ۶ رویداد شامل رویداد صندلی تجربه و دیگر رویدادها برگزار خواهد شد.

 

خوانده شده 611 آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 خرداد 1400 ساعت 02:20

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک